11 februarie 2010

GINDURI DE CRESCATOR

Anul trecut, dupa cum stiti, am avut 2 monte si ca orice om care creste catei am apelat la serviciile unui medic veterinar pentru montele respective....am platit ca tot omul, ( o intelegere verbala la acel moment dat privind modalitatea de plata am crezut ca era suficienta...) si am ajuns la momentul in care s-au nascut puii, am aflat ca succesul repurtat de pui se datoreaza in primul rind medicului veterinar....mai sa fie mi-am zis...
Ce nu intelegeam eu : intelegerea verbala a fost agreata de ambele parti, eu mi-am indeplinit partea din intelegere, medicul a prestat un servicu care a fost platit.De unde si pina unde meritul acestuia????
Poate ca in lumea de azi nu mai conteaza crescatorul ci medicul care presteaza un serviciu?!?!?!?
Sau poate uitam ca meritul inainte de toate apartine reproducatorilor? Femelei care se chinuie la nastere? Asa e unii...isi atribuie merite si vor statuie.....Pentru ce????

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu